FAQ -  Ofte stillede spørgsmål

Her på denne side kan nemt finde svar på de mest almindelige spørgsmål, som vores ofte stiller os på chat eller mail.

Se mere herunder.

Bestilling:

Skulle du være uheldig og ikke modtage en ordrebekræftelse fra os efter din bestilling, Så beder vi dig lige kigge i din spam mappe for og se om mailen ved en fejl er landet der. Er der ikke tilfældet må du meget gerne kontakte os.

Så vil vi sende en ny ordrebekræftelse hurtigst muligt.

Ja, når vi pakker, og afsender din ordre lægger vi din faktura med i pakken. Eller den sendes også direkte til din mail adresse.

Betaling

Vi tilbyder 4  forskellige betalingsmetoder:

Betaling via Onpay med kreditkort – Visa, Dankort, Mastercard

Betaling via Paypal – Kreditkort og Paypal konto.

Betaling med Bankoverførsel

Betaling med Check

Vores webshop bruger SSL Certifikat. Dette sikre at alle data og informationer mellem webshopen og dig som kunde er krypteret.

Derved kan uvedkommende ikke misbruge eventuelle data om dig, hvis de skulle komme i besiddelse af dem.

Vores webshop er desuden beskyttet mod hackerangreb, hvilket forhindrer uvedkommende i at få adgang til vores administration af webshoppen.

Du kan indløse din rabatkode i forbindelse med betaling af din ordre.

Før du når til betalingsvinduet, har du mulighed for at aktiverer din rabatkode.

Hvis din rabatkode bliver afvist, så sikre dig at du har indtastet koden nøjagtigt som den er angivet. Her tæller store og små bogstaver, mellemrum og eventuelle symboler.

Det kan også være tilfældet at den er udløbet.

Du er mere end velkommen til at kontakte os, så kan vi undersøge om rabatkoden stadig er aktiv.

Levering:

Vi tilbyder i øjeblikket en form for levering af vores produkter.

Forsendelse med GLS til Pakkeshop – 39,00 kr.
Du kan vælge den pakkeshop som er tættest på dig. Du vil modtage besked fra os omkring afhentning i pakkeshoppen.

Ved produker som er på lager leverer vi normalt inden for 1-3 hverdage.
Bestiller du en lagervare inden klokken 15 bliver den sendt samme dag.

Ved bestilling af produkter som er på fjernlager vil der typisk være 6-10 dages leveringstid.

Har du yderligere spørgsmål omkring levering så kontakt os via nedenstående formular eller på: support(snabel-s)modelsport.dk

Nej, desværre.

Fordi vi har ikke lager på vores adresse, så derfor skal ordren bestiles online til levering.

Vi håber at kunne optimere denne process yderligere i fremtiden.

 

Ja, vi sender altid mail med tracking nummer som kan benyttes til at spore pakken ved enten GLS eller Post nord.

Så du altid ved hvor langt pakken er.

Fandt du ikke lige det du ledte efter, så tøv ikke med at fange os på chatten eller brug vores form